Servisní kontejnery a SLA

Servisní kontejnery

Nonstop přístup k náhradním dílům Vám zajistí služba servisní kontejner. Jedná se o servisní sklad ve společnosti ALCOMA, ve kterém jsou uloženy náhradní díly na všechny běžně používané spoje, případně po dohodě na přesně specifikovaný typ. Na základě smlouvy je uživatel oprávněn přistupovat do kontejneru 24hodin denně 365 dní v roce. Kontejner obsahuje Vámi definované náhradní díly se sdíleným přístupem, které každý pracovní den aktualizujeme.
 
  • Umístění servisního kontejneru Praha:
ALCOMA a.s.
Pod Žvahovem 7/37
152 00 Praha 5 - Hlubočepy
Telefon: 267 211 224
 
 
  • Umístění servisního kontejneru Vyškov:
AC Vyškov
Zámecká 96 
682 01 Vyškov

Telefonické nahlášení výběru NONSTOP.
Kontakt mají k dispozici pouze pro autorizovaní a smluvní zákazníci. V ostatních případěch je nutné kontaktovat přímo společnost ALCOMA.
  
 
  • Umístění servisního kontejneru Dětmarovice:
         TechCom s.r.o.
         Dětmarovice 85
         735 71 Karviná

         Telefonické nahlášení výběru NONSTOP.
         Kontakt mají k dispozici pouze pro autorizovaní a smluvní zákazníci. V ostatních případěch je
         nutné kontaktovat přímo společnost ALCOMA.
 
 

Programy SLA

Chcete mít svoji síť, nebo spoj pod neustálým dohledem a mít zajištěno, že v případě poruchy k Vám během několika hodin dorazí technik i o víkendu? Využijte některý našich programů SLA.

 

Aktivní dohled

Služba poskytuje nepřetržitý přehled nad definovanými parametry provozovaných spojů. Dohled je provozován na dispečerském pracovišti se stálou přítomností operátora. Dispečink současně přijímá od klientů hlášení o případných událostech, nebo poruchách a následně zajišťuje prostřednictvím techniků odstranění závad v rozsahu dle domluvené úrovně SLA.

 

SLA Rychlý zásah

Služba SLA se standardním rozsahem:

  • Aktivní dohled
  • Servisní zásah technika spojený s opravou / výměnou technologie.
  • Zápůjčku náhradních dílů, nebo výměna technologie
  • Garantovaný režim služby Rychlý zásah: 6 hodin do příjezdu od nahlášení, 6 hodin do odstranění závady. V praxi je tato doba ve většině případu výrazně kratší. Pro orientační doby dojezdu použijte mapu servisních středisek.

 

SLA NBD

Služba SLA s rozsahem:

  • Aktivní dohled
  • Servisní zásah technika spojený s opravou / výměnou technologie.
  • Zápůjčku náhradních dílů, nebo výměna technologie
  • Garantovaný režim služby odstranění závady do 24 hodni následující pracovní den od nahlášení.

 

SLA TOP

Tato VIP služba garantuje odstranění závady a zprovoznění spoje jako u SLA Rychlý zásah, ale garantujeme zde obnovení služby nejpozději do 6 hodin od nahlášení závady.

 

Dohledové a servisní služby ALCOMA ke stažení