Servisní kontejnery a SLA
Servisní kontejnery
- Umístění servisního kontejneru Praha:
Pod Žvahovem 7/37
152 00 Praha 5 - Hlubočepy
Telefon: 267 211 224
- Umístění servisního kontejneru Vyškov:
682 01 Vyškov
- Umístění servisního kontejneru Dětmarovice:
735 71 Karviná
Programy SLA
Chcete mít svoji síť, nebo spoj pod neustálým dohledem a mít zajištěno, že v případě poruchy k Vám během několika hodin dorazí technik i o víkendu? Využijte některý našich programů SLA.
Aktivní dohled
Služba poskytuje nepřetržitý přehled nad definovanými parametry provozovaných spojů. Dohled je provozován na dispečerském pracovišti se stálou přítomností operátora. Dispečink současně přijímá od klientů hlášení o případných událostech, nebo poruchách a následně zajišťuje prostřednictvím techniků odstranění závad v rozsahu dle domluvené úrovně SLA.
SLA Rychlý zásah
Služba SLA se standardním rozsahem:
- Aktivní dohled
- Servisní zásah technika spojený s opravou / výměnou technologie.
- Zápůjčku náhradních dílů, nebo výměna technologie
- Garantovaný režim služby Rychlý zásah: 6 hodin do příjezdu od nahlášení, 6 hodin do odstranění závady. V praxi je tato doba ve většině případu výrazně kratší. Pro orientační doby dojezdu použijte mapu servisních středisek.
SLA NBD
Služba SLA s rozsahem:
- Aktivní dohled
- Servisní zásah technika spojený s opravou / výměnou technologie.
- Zápůjčku náhradních dílů, nebo výměna technologie
- Garantovaný režim služby odstranění závady do 24 hodni následující pracovní den od nahlášení.
SLA TOP
Tato VIP služba garantuje odstranění závady a zprovoznění spoje jako u SLA Rychlý zásah, ale garantujeme zde obnovení služby nejpozději do 6 hodin od nahlášení závady.
Dohledové a servisní služby ALCOMA ke stažení